dilluns, 21 de febrer del 2011

sopar d'amigues

Tres amigues surten a fer un sopar sense els marits i, xerrant, xerrant, quan se n'adonen són les 3 de la matinada.

Al veure l’hora que era decideixen tornar cap a casa, ja que els marits no es creurien que haguessin estat només xerrant fins a aquestes hores.

Per evitar els controls policials, ja que havien begut una mica més del compte, decideixen tornar cap a casa per una carretera secundaria.

Tot d’una, una de les amigues exclama:

- Noies, o ens aturem al primer racó que trobem o em pixo a sobre!! No puc arribar fins a casa!!

Total, que davant de la urgència, decideixen aturar-se en un revolt i aprofitar totes tres per anar a fer un riu.

Només comencen a pixar una exclama:

- Ostres, si estem pixant en un cementiri!!!

I surten totes tres corrent desesperadament.

A l’endemà al matí es troben els tres marits al bar per esmorzar.

- “Algú sap que varen fer les nostres dones ahir al vespre??” – diu un –  “jo no tinc ni idea i em té preocupat ja que va arribar a casa amb les calces xopes...”

- “Bé, al menys la teva portava calces, que la meva va arribar sense calces...”

- “ Doncs pitjor la meva que va arribar sense calces i amb una cinta enganxada al cul que hi deia: “ els teus amics de Caldes no t’oblidarem mai” “


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada